Thursday, April 15, 2010

TEAM KESUKAAN N PLAYER KESAYANGANKU



Piala dunia tinggal 56 ari sahaja lagi....
jangan lupa menyaksikan perlawanan secara langsung
yang akan disiarkan di Tv 1...
jangan ketinggalan menyokong pasukan pilihan
anda semua...nak taw pasukan pilihan aku n
player kesayanganku????
hehe....
jom...jom....

Pasukan England...
nak taw nape aku sokong England??
nantikan jawapan nyer...


pasukan Brazil...
sebab apa suka brazil...
suka dengan gaya dan skill yang ditunjukan...
permainan yg nmpk tenang...

pasukan Sepanyol/Spain
banyak betoi pasukan kesukaan aku erk....
p Sepanyol ni pemainan dia agak egresif
dr Brazil....
walaubagaimanapun, pasukan pilihan utama
aku ialah Brazil..dari dulu,kini n selamanya....


Hah..mamat ni lah wat aku suka pasukan England...
Steven Gerrard....

hensem, pun hensem....
pemainan dia pon menarik....

aku rasa dia lg layak memegang cap captain
dari John terry tu...
tak pewlah...captain Liverpool pun dh k....


kehebatannyer terserlah...nantikan aksi
Gerrerd di Piala Dunia Afrika Selatan nanti...
nasib baek ct sem...dapat lah aku menatap
muka Gerrard sepuasnyer...
hehe....


0 comments: