Sunday, April 11, 2010

SUATU TEMPAT YANG MENARIK




hari ni aku telah pergi satu tempat yg agak asing bg
aku yg sekian lama telah hanpir 2 thn merantau di bintulu nie....
agaknyer klow emma n shue xajak aku ikut, aku xkan dpt
tgk tempat nie..yelah...nak g tempat cam nie mesti kena ada tujuan
n owg yg ditempatkan kat sini dikalangan org yg berada jew...
klow aku kot xkan dpt duk tempat nie.....mekasih emma n shue ajak aku
teman kowang...g pun mmg tanggungjawab kita pun
untuk melawat alia hari nie.....
jeng...jeng...jeng...



inilah tempat yg aku maksudkan...HOSPITAL COLUMBIA ASIA...
dasyat gak nama hospital nie...mula2 aku sampai agak terkejut...
cz hospital ni nmpk cam gudang penyimpanan barang dari belakang....
malah hanya terdapat 3 buah kereta n 2 buah motosikal jew yg ada
kat kwsn parking.....nilah hospital swasta yg terdapat
kat Bintulu ini yg baru siap 40%...p dah ambik pesakit...
hebat...


sempat gak lak aku berposing depan Hospital ini....
hehe...tujuan aku dtg sini pon melawat salah seorang junior blok aku
yg sakit...kesian toi kat dia nie...sem lepas masuk hospital gak..
disebabkan H1N1...p hospital Kuala Lumpur...
sem ni pon dimasukkan hospital akibat mslh luka operation belum
baik bhgn dlm n telah menyebabkan jangkitan pd bhgn lain...
yg wat aku sedey cz sok hari pertama final exam...
dia terpaksa tangguh final n wafi ( presiden yg turut melawat bersama
kami telah selesaikan mslh final dia nie..)


ni emma yg aku maksudkan..( timb 1 MTM )
sempoi jewkan .....


hehe...ni lak shue ketua blok aku, cosmate aku, geng aku dlm MTM n
tuan punyer koleksi gmbr nie...aku copy dr dia jew...hahaha..
malas nak mengedit....dia rajin mengedit...
mekasih shue....



aktiviti kami setelah pulang dr hospital....
mkn KFC tuk santapan mlm....
nanti mlm x payah gelabah mencari mkn dh...he

menu yg dimakan oleh aku n shue...
kami cuma makan zinger burger...memandangkan
kami dah makan nasi goreng sblm ke hospital ( selera kg mari )
tp still licin...hujan n ari pon dh petang...


aksi boring menunggu hujan reda....sebenarnya
kami ke hospital berlima dgn menaiki 3 buah moto...
aku n shue, azim n wafi manakala emma solo.....
geng yg pergi melawat alia ni semua yer dr
MTM ( Majlis Tertinggi Mahasiswa )....
wafi ( presiden ), emma ( timb presiden 1), aku ( biro sukan n reakrasi siswi ),
shue ( ketua blok F ) n azim ( ketua blok D )..
shaparwi ( biro kebajikan siswa ) turut hadir tapi tidak dtg sama
ngan kami....kami pulang dlm hujan yg lebat...
terpaksa redah juga utk blik balik cz kami masih lom solat asar
memandangkan hari dah semakin petang n jam pul menunjukkan angka 6...
sudah hampir masuk waktu maghrib....




alia kami doakan alia cepat sembuh n esok kami akan dtg melawat lg...
wat masa skg jgn fikir sal final...p fikir sal kesihatan
tu dulu...wafi n emma dah selesaikan mslh alia...
kitaowg membantu apa yg termampu.....

~~ babai ~~

5 comments:

shUhashUhi said...

hello hello hello........
bukan 'kami' tau...
shue xmakan nasi g0reng..akak jer..hahahaha

noraini ibrahim said...

alala....
ye lah..owg nak diet...
p dah balun KFC...
hahahaha

shUhashUhi said...

mana ada balun..kalo balun shue yg akan habes makan dulu dr akak tau..nie x..pikir pnjg jek smlm...wakaka...

noraini ibrahim said...

hahaha.....
pikir pjg pon
abes gak kan...hehe

shUhashUhi said...

alaaa.....kak eni nieh........dussshhh duuushhhhhh!!!
hahaha
dah la xtau nak b0h angin m0t0...hahaha