Friday, April 2, 2010

aktiviti luar jangka....


setelah seminggu bermatian menyiapkan
rancangan perniagaan ( RP ) untuk
present dan report yg hampir semua cosmate ku
meletop otak semalam...akhirnya semalam
pada tarikh 1 April kami merdeka dr mslh
RP...aku n cosmate merancang aktiviti yg dapat menghilangkan
tension dikepala sblm menjelang FINAL 13 April nie....
perancangan diatur...n akan dilaksanakan pada 2 April
iaitu Jumaat...( kebetulan sabah n sarawak ct good friday )
aktiviti pertama yang dilakukan awal pagi...he
kuar kul 8 pg naik moto ngan SYIRA membeli
bahan utk membuat BBQ....kul 9.30 balik...tugas memerap dilakukan
oleh HAIFA n THE GENG ( fina, ct, esah, shuha )...
kul 10 kuar g airport tuk check tket...nak pastikan
tket betul tarikh penerbangan n masa...( masa penerbangan
dah diubah kul 6.20 pm..sampai LCCT kul 8.20 pm )
pastu balik kul 1 n kul 2 memulakan aktiviti membakar ayam...
( dlm aktiviti ni xsemua cosmate girl terlibat..yg terlibat cuma 15 jew..)
kami masak tomyam, BBQ ayam, budu goreng n air sirap )
kul 6 kami siap masak n makan....
manakala aktiviti terakhir kami tuk hari tu ialah
FUTSAL.....
cosmate boy n girl trn p xsemua..... mmg enjoy
sgt cz kami main dalam hujan n kebykkan bdk perempuan
xpenah main futsal...hanya beberapa jew yg taw main
termasuk aku...hehe....
mcm2 gaya lah yg kuar....boleh dikatakan
gaya permainan mlm tu ibarat main ragbi sentuh versi futsal....
haha... yg penting kami seronok.....kul 10.30 bdk kami pulang
n bdk lelaki meneruskan permainan enth sampai
kul bape pon aku x taw lah....









ni gaya cosmate lelaki aku main....abg nuar

pon da gak erk....









ikut arahan aku klow kau nak main...hehe








bergambar setelah sejam bermain tanpa henti di
dalam hujan yg lebat....







salam dahulu sblm memulakan permainan...







ada gaya lah kami nie...ikut susunan g....




p/s : mekasih cosmate semua....berjaya melaksanakan aktiviti tanpa diduga....sekali gus berjaya mengubat kerinduan aku pada futsal...sem ni sekali pon xdok pertandingan futsal dianjurkan...maka selama itulah aku xtrn main...skrg aku dah melepaskan kerinduan pd FUTSAL....he

0 comments: