Sunday, April 11, 2010

mood...mood...mood...




stdy week??apa yg dah aku prepar???
bape bab yg dah aku tamat??
huhu..satu pew pun aku xbaca g...
pew nak jadi nie.....
selasa nie paper KEUSAHAWANAN AGROTEKNOLOGI..
mood stdy dtg lah.....huhu
mood stdy x kunjung tiba..
yg dtg mood berblog....
huhu...apa nak jd lah ngan aku nie...
mgkn mood nak balik kg kuat sgt nie.....

mlm td masa abes ngan bola piala FA jew...
menjerit sampai xingat dunia...
sampai kena marah ngan senior...
wat xtaw jewlah...he..jahat toi...
cr pasai mggu stdy week...mmg kena soundlah..
padan muka...p wat muka xmalu jew...
bukan aku sowg jew yg menjerit...
cz agak ramai yg layan bola mlm td...
semua blok layan bola...hahaha....

mood stdy...mane kau...
ni semua angkara subjek selasa ni
xdok nota...ye lah..aku nak stdy pew
klow dh lecture aku xbg nota...
dia bg taw pon soalan KBKK yg keluar...
jd aku stdy paper khamis lah...
PENGENDALIAN DAN PEMPROSESAN PRODUK PERTANIAN..
agak susah gak...

semua geng aku malah rumet
aku yg tahun akhir nie pon
mengugut xdok mood nak stdy...
semua dah biul agaknyer...
mcm2 hal lah bila dh nak final...
pe2 pon aku nak ucapkan selamat
menghadapi final exam pd
semua student UPMKB yg akan
bermula pd 12 APRIL ni..pastu kita
balik kg ramai2 erk...biar 1 flight tu penuh
student UPMKB jew...
hehe



0 comments: