Monday, March 1, 2010

Aktiviti apabila kelas batal

aku bangun tdow pg ni dgn satu perasan yg lain dr biasa....
rasa cam nak terus tdow n bermimpi.....
npe lah kelas aku asyik pg jew....
npe x cam kelas owg lain yg start kul9 @ 10..
atau ptg.....
dgn prsn yg sgt malas aku bangun gak cz pg ni ada
kelas EN SYUK...HRT2401....
bangun kemas katil capai tuala....
baru nak melangkah keluar bilik handset berbunyi
menandakan satu msg diterima....
aku patah balik kekatil sambil berkata didalam hati
( sape lah yg msg aku pg2 nie )...
aku lihat tertera nama WAFI pd skrin handset...
tanpa menunggu lama aku membuka msg...
dan msg dari WAFI membawa khabar gembira....
" KELAS DIBATALKAN. SILA BAGI TAW PADA YANG LAIN "
aku rasa mcm nak melompat jew n terus meneruskan perbaringan...
x sampai bape saat baru aku teringat aku ada
keja kumpulan yg memaksa aku berjalan ke
UNIT HORTIKULTUR sejauh 4 km
dr kolej..jauh klow nak jalan kaki...1 jam pegi n balik.....
aku mencari idea cam ner nak pinjam moto
cosmate..sasaran ditemui...SHUHA...
turun bawah ke aras SHUHA untuk meminjam moto....
tepat jam 8.am aku n ZURA ke UNIT HORTIKULTUR
melihat perkembangan hasil kerja amali mggu lepas...
tp hasilnya kurang baik...x banyak pokok bunga yg
hidup dr group aku...
tp data perlu gak diambil sampai 3 minggu sblm dihantar...
kecewa..kecewa...
balik dr HORTI terus ke JABATAN SAINS TANAMAN
melihat markah terkumpul n test 1 yg baru keluar semalam...
ALHAMDULILLAH result okey sangat...
pastu g foodcourt mencari makanan...
n skrg nak sambung tdow...
hihi...

0 comments: