Saturday, February 27, 2010

berakhir suda...

Alhamdulillah..minggu lepas dh berakhir secara rasmi sukan Uniputra UPM kampus bintulu yang berlangsung selama 1 bulan bermula dari 23 Januari hingga 21 Februari...secara keseluruhan aku telah mmenyumbangkan 5 emas, 1 gangsa n 1 perak kepada blok aku iaitu blok F...n blok F juga telah ditabalkan selaku juara keseluruhan untuk sukan Uniputra kali ini....



Ini adalah medal yang telah aku sumbangkan kepada ahli blok F sepanjang sukan berlangsung. Aku tetap mengambil acara walaupon aku adalah Timbalan Pengarah Program...( hehe...aset blok wajib ambil bahagian gak..)..acara yang aku masuk n telah menyumbangkan pingat masa sukan ni berlangsung ialah :

1. Bola jaring ( emas )
2. Bola baling ( emas)
3. Badminton individu ( emas )
4. Kayak individu ( emas )
5. Lompat tinggi ( emas )
6. Rejam Lembing ( perak ) sem lepas emas...huhu
7. Lompat jauh ( gangsa )..ganti peserta yg xdtg



Ini adalah antara sukan yang dipertandingankan semasa Sukan Uniputra berlangsung. Aku tak terlibat langsung dgn acara balapan cz badan dah berat. Tak wat latihan lgsg pakai main jew.walaupon xdok latihan tetap dapat 7 pingat k...hee


Secara peribadi aku rasa program ni berjaya walaupon ada juga timbul masalah kecil yang xdpt dielakkan. semuanya telah berjaya dilalui. Sekarang kami kena tumpukan pada program yg lagi besa n mencabar iaitu MAKOSRA.. MAKOSRA ialah program untuk student tahun akhir yang akan menamatkan pengajian pada hujung bulan April ini. Program yang akan melibatkan semua student tahun akhir dan pelbagai anugerah akan dianugerahkan kepada mereka. Semoga kawan2 dari kalangan MTM berkerjasama dlm menjayakan program ini . Pengarah bg program ini adalah saudara Abdullah Wafi iaitu Presiden MTM sendiri.

0 comments: