Sunday, March 28, 2010

aktiviti sepanjang minggu

Nak taw apa aktiviti aku sepanjang minggu yg buat aku xsempat nak update blog nie...kat bawah nie aku ada upload gambar ttg aktiviti aku sepanjang minggu...heee




1. Bola sepak piala Kementerian Pengajian Tinggi..
time ni aku bukan jd penonton tp sebagai salah seorang AJK pelaksana...
tarikh : 21 mac 2010
perlawanan : UPM kampus bintulu VS UITM kucing
keputusan : UPM ( 2 ) UITM ( 5 )..sedey kalah



UPM akan menjadi tuan rumah lg pada 4 April 2010 menentang politeknik...hari nie ( 28/4 ) UPM menentang UNIMAS n UNIMAS tuan rumah..result blum taw g...





2.Majlis Anugerah Kolej Sri Rajang ( MAKOSRA )





MAKOSRA adalah majlis terbesar kolej Sri rajang utk pelajar tahun akhir...tuk majlis ni
aku terlibat secara lgsg sebagai AJK Pengangkutan.
tarikh : 26 mac 2010
7.30 pm - 11.30 mlm
Park City Everly Hotel Bintulu
tema : Exklusif & flora




3. Amali terakhir tuk jentera




tarikh : 27 mac 2010
tempat : bengkel jentera
masa : 12pm - 2 pm




4. Dinner Blok F



tarikh : 27 mac 2010
tempat : Bilik Tv Blok F
masa : 7.30 pm - 12 mlm
tema : batik



5. aktiviti menenangkan fikiran...( Flying fox n kayak )
tarikh : 28 mac 2010
masa : 9.00 pg - 11.30 pg
tempat : tasik UPM kampus bintulu
anjuran : kelab reakreasi hutan





bersedia utk terbang..



berposing sebelum berkayak...



hehe..




melakukan akt riadah sblm mengadapi final yg akan muncul tiba
pada 13/4..tp masih byk kerja yg perlu dilaksanakan sblm final tiba...
4/4 masih perlu trn padang membantu melicinkan acara
Liga Bola Sepak Kementerian Pengajian Tinggi diantara
UPM kampus Bintulu vs Politeknik kucing...
cayok2 UPM...Jgn tewas lg...

2 comments:

Anonymous said...

trun jgak...igtkan x trun maen kayak...huhuhuhuhu
zikarishiDestro the sun

http://nonexistenttotheunknown.tumblr.com/

noraini ibrahim said...

trn...x trn hari sabtu cz ada jamuan blok mlm....