Thursday, October 8, 2009

kuching yang best...

salam semua......

Bawu ari ni aku dapat membuka blog sekaligus men update blog ni.....selepas balik dari berjalan ke kuching banyak sangat menda yang nak dibuat...dengan masalah wireless dekat 1 minggu xdapat nak on9, test 2, exsimen n buat kertas kerja untuk kempen futsal yang asyik kena tendang jew....n sok aku n gabungan kelab futsal, teater n seni tari akan berkempen ke kg nelayan kat jepak selama 3 hari 2 malam untuk menghabes kan kredit jam koko kami.....selepas tu kami akan bermati-matian untuk final.....cepat nya masa berlalu....skung dah hampir kew penghujung sem 3....

pew2 pon aku dah janji nak tunjuk aksi2 kami masa kat kuching tempoh hari...moge terhibur ngan tatapan gambar ni...gambar yang xdok masa nak edit bagi cantik sikit...huhu....



ni gambar aku n mber ngan pakaian tradisional sarawak masa kat kampung budaya...


ni pulak gambar aku kat rumah bidayuh klow xsilap lah.....masa kami g kampung budaya ni hanya kami bertiga jew owg melayu...yang lain cina n omputih...he


nilak semestinya kat mercu tanda bandar kuching lah....


yang ni special sikit...kat astana kunhing n dapat makan open astana g...masa raya ke 2...


ni kat area sg sarawak n mercu tanda nya adalah buaya...


ni lak kat muzium kuching...macam2 kuching da....


gambar belakang tu ialah bangunan pentadbiran sarawak...pew entah namanya.....

k ni je lah gambar yg dapat isi...semoga terhibur...hihiiii

bye....

0 comments: