Saturday, September 19, 2009

1 syawal...

selamat hari raya maaf zahir & batin.....

salam adil fitri wat semua sahabat....ini adalah raya kali ke 2 aku x beraya ngan family n ini adalah kali ke 2 gak aku beraya ngan kawan2 kat upm kampus bintulu....suasana sambutan hari raya kat cini x meriah langsung malah x terasa langsung untuk beraya......

untuk mengubat hati yang rindu pada kg...aku & 4 owg sahabat berpakat untuk masak ketupat segera serta membuat kuah kacang dalam keadaan amat menyedihkan....bayangkan lah kami menumbuk kacang dengan mengunakan botol sos cili....kacang digoreng didalam rice cooker...tapi kami dapat merasai suasana raya walaupun dalam serba daif...pengalaman yang kami perolehi amat bermakna...mgkn mcm ni lah pelajar yang belajar diluar negara @ lebih dasyat g dari kami.....

sok juga aku dan 2 owg sahabat akan pergi melancong kew kuching selama 4 hari.....untuk mengetahui kisah kehidupan kami di kuching tunggu post ku yang terbaru...

sekali lagi aku mengucapkan selamat hari raya maaf zahir & batin andai ada salah n silap....
blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments: