Thursday, August 13, 2009

eNjOy jEr kAmI nIe...




senyum tu kan bagus....



yang ni aku nak tunjuk mber yang kat belakang tu....bukan yang depan...hiii...ni lah cosmate yang paling kecik sekali....dia cakap tinggi dia luw 160 n dah turun 2 inci cz banyak jalan...p aku rasa tinggi dia dalam 145 jew kot...hahaha....



yang ni geng2 curi tulang....p yang kai tudung biru tu x lah....tu paling rajin sekali....hihi...




yang ni lak ketua kepada ketua hantu....tu yang dia cakap lah....jangan memain ngan dia....bahaya.....t dia x nak fotostat kan nota lak....



yang ni group ayam aku....yang kai baju merah tu fatin, yang kai baju coklat tu mus...ni budak paling malas group aku....pastu wafi..fieqa n ada.....setakat ni, yam kami x dok mati g....syukur....


ni lah serba sedikit kehidupan aku sebagai pelajar perladangan yang banyak amali....penat tu x payah nak cakap lah....p seronok tu hanya kami jew yang dapat nikmati....lebih-lebih lagi duk kat upm kampus bintulu ni.....

0 comments: